niedziela, 23 czerwca 2013

Długa sukienka /beautiful long dress Goddiva




Uwielbiam długie sukienki i spódniczki! Podobają mi się chyba wszystkie, jakie do tej pory widziałam. Niestety sama posiadam ich bardzo mało, właściwie do tej pory w mojej szafie można było znaleźć tylko jedną długą sukienkę i jedną spódniczkę. Oto mój drugi nabytek w temacie sukienek - sukienka ze sklepu Goddiva. Moim zdaniem jest idealna (musi być, skoro uwielbiam wszystkie tego kroju ;))!

Lubicie długie sukienki i spódnice?

***

Wszystkim studentom i uczniom (i oczywiście nie zapominajmy o... nauczycielach i wykładowcach!) z okazji już aktualnych czy też zbliżających się wielkimi krokami wakacji: Cholera! Jak ja Wam zazdroszczę! ;-)



   


Foto: Marta Bielawska-Borowiak


Shoes - CCC | Long dress - Goddiva | Jewelry - Stradivarius/Top Shop/DIY



Follow me on: Facebook

Follow on Bloglovin



   

47 komentarzy:

  1. sukienka jest piekna, ma niesamowity deseń... zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka ♥ i jak pięknie komponuje się z kolorem włosów :)) cudnie! nic dodać, nic ująć!

    buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. '' świetna sukienka ♥ i jak pięknie komponuje się z kolorem włosów :))'' - chciałam napisać identyczny komentarz :)

      Usuń
  3. Sukienka jest przepiękna!! A Ty dodatkowo idealnie skomponowałaś dodatki. No pazurki super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG !!! sukienka jest niesamowita <3 super wyglądasz !!! pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest nieziemska! :) Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest prześliczna! ale masz świetny nagłówek! :)
    Zapraszam do siebie :) http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolory, idealnie pasuje do rudych włosów. ah uwielbiam maxi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rownież bardzo lubię długie spódnice i sukienki, ale tak jak Ty- nie posiadam ich zbyt wiele. Nie dawno (na wyprzedazy) zaopatrzyłam się w pierwszą, długą sukienkę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna wyglądasz w niej jak syrena - cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienka!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie czytać/oglądać właśnie TAKIE posty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. awesome! it can make people look slimmer i think :D

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fabulous dress, love that visual effect ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam maxi spódnice, sukienki :) prześlicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, jeszcze tak niesamowitej sukienki nie widziałam! Na mnie wyglądałaby głupio, ale na tobie jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow sukienka jest przepiękne! nic więcej do niej nie potrzeba bo sama w sobie jest ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you for all your sweet comments on my blog :)
    See you soon for your next post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. GENIALNA sukienka! *_* Fantastycznie komponuj się z kolorem Twoich włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow amazing dress!! so beautiful!!!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest fenomenalna, zresztą cały look powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmm jaka piękna sukienka, bardzo ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknaaaaa *-*
    Ps. sama robiłas nagłówek? Zrobisz mi coś podobnego ? prosze !!
    odpisz u mnie, będe wdzięczny ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna sukienka i biżuteria *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjna sukienka, świetne stylizacje. Pozdrawiam

    http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/07/jeans-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  26. wzór i kolorystyka sukienki obłędne! Pięknie na Tobie leży, świetnie dobrane dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka pasuje Ci idealnie do figury i włosów :) zapraszam do głosowania u mnie w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna stylizacja! sukienka jest niesamowita! Obserwuję i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com
    Oprócz tego lubię to na fb i również zapraszam na swój funpage: www.facebook.com/alessionfff

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialnie wyglądasz;) ja nie byłam zwolenniczką maxi do czau, teraz je kocham;)
    obserwuję tu i lubię na fejsie (odnośnie wątku na modnapolka)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka jest niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Boska sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz w tej sukience :) Zaraszam do mnie http://books-films-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz przecudnie! Ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje!:) Masz wspaniały kolor włosów, dzięki czemu dosłownie nie mogę oderwać wzroku od Twoich zdjęć!Ślicznie wyglądasz na zdjęciach, nie myślałaś, żeby wystartować w konkursie Matarni na twarz ich jesiennej kampanii reklamowej?Widziałam na fejsie, że dzieje się coś takiego, może warto spróbować?;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka idealnie do Ciebie pasuje.

    Zapraszam do nas :) passion-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. fantastyczna sukienka, pięknie kolorowa :) Z przyjemnością obserwuję i również zapraszam do siebie :) oraz do polubienia na FB

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna sukienka, uwielbiam takie kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. dobrałaś niesamowicie kolory tej sukienki do swoich włosów. Lepiej być nie może :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...