czwartek, 18 kwietnia 2013

W poszukiwaniu wiosny /Barcelona - dzień 1.


Dokładnie tak, jak obiecałam w poprzedniej notce - koniec z zimą. Przywiozłam Wam trochę wiosny, cieszycie się? :D

Weekend w Barcelonie to był naprawdę genialny pomysł, szczególnie teraz. To miejsce jest cudowne. Głównie ze względu na wszechobecność palm, które uwielbiam. Każde miejsce w którym są palmy stają się miejscem, w którym mogłabym już zostać na zawsze. :D

Największym moim problemem przed wyjazdem było: matko, co mam zabrać do ubrania?! W Polsce zimno, śnieg, zimowe kurtki, szaliki i czapki, a tam miało być 20 stopni. A co to znaczy 20 stopni? Tyle u nas trwała zima, że nawet nie pamiętałam jak to jest, gdy jest ciepło. Zatem raz było mi za gorąco w Barcelonie (bo, jak widać poniżej, zakładałam kurtkę w słoneczny dzień), innym razem za zimno (w kolejne dni, gdy to kurtki nie zabrałam i przyszedł wieczór). No cóż, plecak nie z gumy, nie zmieszczę całej szafy - trzeba było sobie radzić na swoje sposoby. :)


Barcelona - dzień pierwszy:



shoes - CCC | dress - H&M | coat - Top Secret | scarf - Takko


PS. Musze nadrobić zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów! :O



Follow me on: Facebook
Follow on Bloglovin

64 komentarze:

  1. O matko!! Byłyśmy w Barcelonie w tym samym czasie! Ale numer;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Szkoda, że nie umowiłyśmy się na Sangrię! ;-)

      Usuń
  2. mega mega mega Ci zazdroszcze;)) cudowne zdjecia i ty:) aaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Great pictures! kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. super;)

    wzajemna obserwacja?

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh zazdroszczę! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci zazdrosze, marze zeby zwiedzic Hiszpanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo wow, zazdroszczę:) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing pics!!!!
    I'm following you on GFC and Bloglovin! And I liked you FB page!!!!!
    I hope that you will do the same!!!!
    Tnx, kisses.

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę!
    przepiękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko! strasznie Ci zazdroszczę! świetny pomysł na spędzenie weekendu, ja mam mały problem, nienawidzę samolotów :( zdjęcia są super!

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do samolotu - ostatnio mam podobnie, ale jakoś dałam radę. :P
      Warto się przełamać dla takich widoczków i takich miejsc.

      Usuń
  11. Latwe do zrobienia i smaczne.. Czego chciec wiecej hehe :) swietny blog❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tych zdjęciach i w Twoim nagłówku! <3
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale swietnie spędziłas ten czas, nigdy nie byłam w Barcelonie i od dawna jest to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszę wyjazdu! Swietne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Great outfit!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, widoki i Ty. <333
    http://dagi-dasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też mam zawsze problem z dopasowaniem ubrań do pogody :D ale widzę, że sobie poradziłaś. Chciałabym mieszkać w takim klimacie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. super parka!!! ;-))


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Noo, bardzo się cieszyłam że poszłam, bardzo fajne doświadczenie :)
    Dzięki za komentarz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Barcelona< 3 piękne miasto.
    Zazdroszczę podróży ;D Też tam byłam, ale pojechałabym koniecznie jeszcze raz ;<

    OdpowiedzUsuń
  21. Barcelona is one of my fav cities in the whole world!

    Join my new Oasap giveaway!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/04/oasap-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  22. jej, śliczne zdjęcia, zazdroszczę;c

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia. Rzeczywiście Barcelona jest suuuuper !!!

    zapraszam do mnie http://sweetlifestory123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastic places and u are such a vivid beautiful girl!!!! Great pictures as well! Followed you with GFC and on Bloglovin', hope you can do same;)
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale zazdroszczę Ci tej Barcelony! fajną masz kurtkę tak btw ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowite zdjęcia! Barcelona jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG Barcelona <333 jedno z moich ukochanych miast ! gdybym mogła wybrać sobie inne miejsce do życia to właśnie tam przeniosłabym się bez namysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne zdjęcia;)) Też bym z chęcią sie wybrała;)))
    Parke masz wspaniałą<3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia,zazdroszczę pobytu w Barcelonie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie przepiękne widoki ! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny Blog! Jesteś baaaaaaaaaaaaardzo śliczna *.*
    Zapraszam i proszę o zadawanie pytań http://we-forever-young.blogspot.com/2013/04/pytaniaaa.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi dear, wonderful and interesting pictures! Thanks for sharing <3

    And thank you for your nice comment on my blog: I checked immediately your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It´ll be great if you come return to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę, zazdroszczę Ci takiego wyjazdu... Świetne zdjęcia, nie mogę przestać na nie patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  34. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3


    WIN 100 $ JEWELRY!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  35. love the dress
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja byłam w Barcelonie w tamtym roku i chcę pojechać tam znowu! normalnie mi się to marzy ... :)
    świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  37. tylko pozazdroscic takich widoków :) widze odwazny kolerek włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia.
    Uwielbiam Barcelonę

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę! Sama nie wiedziałabym co zabrać ;) Mimo 20 stopni w Polsce jednego dnia chodzę w kurtce a innego w zwiewnej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Your photos of Barcelona are amazing!

    LUXESSED

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia<3 zazdroszczę wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  42. I love your outfit !
    Kiss
    Emily

    OdpowiedzUsuń
  43. wow nice photos!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne zdjęcia! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  45. Beautiful post!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  46. marzę o podróży do Barcelony, ależ Ci zazdroszczę :) na pewno wrażenia niezapomniane!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...