czwartek, 28 lutego 2013

Targi mody - Poznań /mini fotorelacja

Tak jak obiecałam - wrzucam kilk zdjęć z Targów Mody w Poznaniu. Niestety nie skusiłam sie, aby zabrać aparat, zatem zdjęcia jedynie z telefonu. Nie widać na nich tego klimatu, nawet sobie nie wyobrażacie ile tam było butów... RAJ NA ZIEMI!

Wrażenia super, na kolejne Targi też się wybieram - tym razem koniecznie z lustrzanką! Na jednym zdjęciu widać moje sponiewierane przez śnieg i sól buciki. Ledwo to przeżyły, ale reanimowałam je szybko i mają już swoje drugie życie. :)

Kolejny wpis z kolejną stylizacją lada dzień!

...
 Foto by me




Follow me on: Facebook

Follow on Bloglovin

8 komentarzy:

  1. Z chęcią bym się wybrała na takie targi, super zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna ta folkowa sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ubrań, duuużo, lubię to! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia - pokazy mody , to moja ulubiona częśc w pracy modelki.

    dodałam do obserwowanych<3
    mój blog - www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Butów mówisz...To chyba szkoda że nie poszłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś przesypiam wszystkie tygodnie mody o!:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...