piątek, 1 lutego 2013

Skórzana spódniczka - trend na wiosnę? /nothing lasts forever

Od kiedy zaczęłam prowadzic bloga, coraz częściej noszę spódniczki. To tylko na plus! Wcześniej nie rozstawałam się z jeansami... Bardzo polubiłam ten krój - to już moja druga takaspódniczka! Teraz szykuję się na jakąś z printem na powitanie wiosny. Zobaczymy co z tego wyjdzie. :) Co sądzicie o skórzanym trendzie? Mi przypadł do gustu!

Coraz mniej czasu spędzam w domu. Cały czas coś się dzieje! :)


Ta piosenka cały czas gra w mojej głowie!



shoes - Reserved | shirt - House | skirt - no name | vest - Stradivarius | cap - no name



Follow me on: Facebook


Follow on Bloglovin

88 komentarzy:

  1. Lovely look! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. super w niej wygladasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódniczka! :)

    A do nas zapraszam na ciekawostki kosmetyczne - dziś pod odstrzałem są perfumy.

    Pozdrawiam,
    Jolka
    www.pasja-kreacja-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. perfekcyjnie wszystko połączyłaś, każdy element mnie zachwyca, kolory też mi się podobają - choć kojarzą się jesiennie. na plus! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory przywodza na myśl jesień ale całość wyglada swietnie - skóra i futrzana kamizelka to świetna kombinacja. Rownież lubie skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się połączenie futrzanej kamizelki ze skórzaną spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również uwielbiam te skórzane spódniczki, chociaż niestety sama nie jestem jej posiadaczką, ewentualnie czasem podkradam siostrze :D Pięknie wyglądasz, dobrze, że zaczęłaś chodzić w spódniczkach, bo bardzo ładnie w nich wyglądasz ! Co do tańca - u mnie też zaważyło to, że miałam dość daleko na treningi i o ile wiosna/jesień jeszcze byłam w stanie się ruszyć, to w zimę potwornie mi się nie chciało ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. cùng quan hệ tình dục

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wyglądasz rewelacyjnie!!Wszystko jest super dobrane i w bardzo bardzo fajnym stylu!! A co do skóry uwielbiam!! Do skórzanej kurtki i legginsów dołączyły właśnie szorty i spódniczka na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz. Ja dalej nie mogę się dogadać ze spódniczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko wyglądasz :) A zdjęcia są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne połączenie, spódniczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tą koszule z house ale nie wyglądam w niej tak ładnie. Byc moze dlatego że zestawiam ją z najzwyklejszymi jeansami zamiast dołozyc tak śliczną spodnice i futerko :) najjjsss !

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, ze spódniczkę masz z allegro. Tez ją kupiłam i nie jestem z niej zadowolona. Po pierwsze śmierdzi niemiłosiernie a po drugie wygląda jak bezkształtny spadochron. Masakra jakaś!!! U Ciebie ma zdjęciach tego tak bardzo nie widać i wyglądasz nawet ciekawie. Może gdyby kieca pochodziła z mosquito byłoby jeszcze lepiej? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna koszula!! Bardzo mi sie podoba
    Świetny blog, miło się czyta i ogląda.. Zapraszam do mnie

    http://marta-janowska.blogspot.com/

    Obserwuję i mam nadzieję, że ty również ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko mi się podoba. Ale najbardziej chyba buty. Spódniczka też cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia są śliczne i stylizacja też. Obserwuję Twój blog i zapraszam do siebie

    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uwielbiam skórzane ubrania, a na taką spódniczkę 'czyham' od dawna!:) Całość świetna, kamizelka z koszula wygląda rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Woww.....cool outfit, specially the fur waistcoat, and the boots! Thank you so much for stopping by & following!!!! I’m following you back now on GFC :)
    Perhaps you're interested in following each other on bloglovin, if you do, let me know, so I can follow you back! it's really easier to keep in touch ;)
    Hope you have a wonderful day ahead<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  20. juz obserwuje - cudowny set :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the fur vest and leather skirt look! I've been looking for a leather skirt for a while now for myself, I hope it'll be as nice as your once I finally find it!

    I just came across your blog, btw, and think you are doing a lovely job! Keep it up ;)

    xx
    Sophisticated Lace

    OdpowiedzUsuń
  22. You look very sophisticated!
    Great Post!
    Let me know if you are interesting to follow each other, i would love it!
    www.therainstreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę, coraz częściej widzę ostatnio te spódniczki :) Super w niej wyglądasz!

    Obserwujemy?
    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cute vest and love your leather skirt!! Would you like follow each other? Let me know. Kisses

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja!
    nie mogę się na Ciebie napatrzeć:)
    pięknie wyglądasz i nic bym nie zmieniła!:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. mysle ,ze taka spodniczka jak najbardziej sie nada do wiosennych zestaw !

    swietna stylizacja ,piekna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  27. mi oprócz tej genialnej spódnicy, to jeszcze bardzo podoba się kamizelka i koszula :) a no i Twoje rude włosy :) ale to już chyba mówiłam milion razy? Dobrze,że zaczęłaś nosić kiecki, ja też lubię, tylko zimą mi za zimno.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam ! Nominowałam twojego bloga do Liebster Award, więcej szczegółów w najnowszej notce na moim blogu http://egoistki.blogspot.com/2013/02/liebster-award.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing Pictures ,you look gorgeous! Love the Colour of your Hair!
    follow new ,mind follow back? :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful photos!

    I just found your blog and I'm your newest follower. Would love for you to check out my blog and follow me back!

    http://freckleandstreak.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny jest ten zestaw, pięknie wyglądasz! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Spódniczk abardzo fajna, ale najgenilniejsza jest koszula!!! <3

    Dzięki za odwiedziny i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice photos!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  34. beautiful! I love your hair!! Could you please consider following each other? I am sure you will love my blog it is all about being creative :) www.shineonbyandrea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamiętam, że jeszcze parę lat temu skóra nie stanowiła dla mnie obiektu pożądania, mówiąc dobitniej- była 'siara' ;D Dziś sądzę, że jest megaseksowna i z pazurem :) (niesamowite, ogniste włosy na 5 zdjęciu od góry!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz <3

    http://www.dreamloveshop.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Skórzana spódniczka jest przepiękna! Wyglądasz fantastycznie! :) Bardzo podoba mi się bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  38. tez chce taka kamizelke ispodniczkę !:)

    OdpowiedzUsuń
  39. o jezu !! Wszędzie poluję na taka spódniczkę !Jeszcze nie udało mi sie zadnej znaleźc w przystępnej cenie .. :'( jest naprawdę cudowna * :D
    + obserwujemy ? :D
    shajcendy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing photos honey! :D
    I was already following you :)
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  41. super cool!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  42. love this look of your! the beanie is so adorable!!:) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna spódniczka i kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nice outfit, i like color of your hair (:

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna spuóniczka tylko nie zimno ci tak robić zjęcia. Stylizacja super , ale uważaj na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki za odwiedziny ! Śliczna spódniczka :)!
    A co do wzajemnej obserwacji- chętnie :) !
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautifl outfit, thanks for the visit, i'm now follow you with gfc !
    xoxo

    www.descontraidas.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super fotki :) Świetny outfit, najbardziej przypadła mi do gustu spódnica :)
    Obserwujemy może? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. nie no spódniczka jest obłędna od dawna takiej poszukuję ! cudnie wyglądasz :) masz bardzo oryginalną urodę:)
    pozdrawiam
    Mała Czarna blogg

    OdpowiedzUsuń
  50. beautiful outfit!love the combination!

    OdpowiedzUsuń
  51. Absolutely love your skirt and what a beautiful photos! :)

    www.tlnique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne połaczenie:)i w czapce wyglądasz tak uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  53. To dobrze, że spędzasz coraz mniej czasu poza domem, też tak chcę, chociaż to momentami męczące :P Wyglądasz pięknie jak zwykle, zestaw idealny! Ja jeszcze spódniczek nie zakładam za często, bo jest za zimno, jak dla mnie, niestety :( Niech tylko zrobi się trochę cieplej to będę śmiało śmigać w spódniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. No i super. Ja uwielbiam spódniczki. Moim zdaniem są bardzo wygodne. Za skórzanymi nie przepadam.
    Jeśli szukasz jakieś na wiosnę to może w kwiatki? :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja również bardzo lubię spódniczki:))Twoja jest super, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. lovely pics......... that skirt is so perfect on you........
    xx

    OdpowiedzUsuń
  57. fajna, fajna spódniczka. skóra jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  58. zapraszam do mnie na nowy post ;>

    OdpowiedzUsuń
  59. Spódniczka jest śliczna ;)
    Zestaw wprost rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. amaaazing look! I love your skirt! it is so stunning!

    OdpowiedzUsuń
  61. Stylizacja świetna bardzo zazdroszczę ci koloru wlosów jestes przez to niepowtarzalna dodaje oczywiśćie do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne zdjęcia i stylizacja!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego "początkującego" bloga:)
    simple-glam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. ślicznie ci w tych kolorach do twarzy! :D
    rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Transwestyta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jakaś dziewczyna jest zgrabna i ma ostre rysy to od razu trans? Ludzie! Przecież od razu widać, że to piękna kobieta i po figurze i po włosach. zeby nie wspomnieć o zachowaniu które emanuje z tych ujęć- normalne- nie przesłodzone- jak u "onych" przerobionych

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa i za wsparcie. :)
      Aczkolwiek wcale się tym nie przejęłam, im większa anonimowość tym ostrzejsze słowa, tak już w sieci bywa. :)

      Usuń
  65. świetnie wyglądasz! boski look!

    OdpowiedzUsuń
  66. Myślę, że jesteś piękną i atrakcyjna dziewczyną i w spódnicach pokazujesz zgrabne nogi, które są twoim atutem, Jesteś super naturalna. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajna, chociaż ja bym Ciebie bardziej widziała w takim kolorze http://nunu.pl/tag/42/skorzana_spodniczka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...