piątek, 15 lutego 2013

Jeansowa koszula /Jak dobrze wstać...

Jestem osobą, która zdecydowanie nie należy do rannych ptaszków - raczej do nocnych sów. Potrafie siedzieć w nocy do godziny 2:00, nawet dłużej, spać do 12:00 lub budzić się prosto na obiad. Podobno to taki typ i nie można tego zmienić, inni zaś twierdzą, że można - i komu tutaj wierzyć? Poniżej kilka moich niesprawdzonych metod na łatwiejsze wstawanie z łóżka. :)


Drastyczne metody łatwego wstawania rano - zbiór (Uwaga! Nie będzie łatwo):

1. Budzik zostawiaj na drugim końcu pokoju - gwarantuje to, że rano, po jego usłyszeniu nie wciśniesz przycisku drzemki! Ewentualnie zafunduj sobie specjalny zegar, który spada z mebla i ucieka po pokoju.
2. Na budzenie ustaw piosenkę, której nienawidzisz. Szybko stawia na nogi!
3. Nie czekaj cały wieczór albo do 2:00 w nocy na newsy swoich nieznajomych-znajomych na Facebook'u. Inni naprawdę już dawno śpią i naprawdę nic nowego (a na pewno godnego oczekiwania) się tam nie pojawi. Wiem, że trudno w to uwierzyć. Wiem też, że ciekawość o tym, co znajomi napisali przez noc jest tak wielka, że nie możemy zasnąć... ;-)
4. Śpij przy otwartym oknie. Rano pierwszą rzeczą jakiej zapragniesz będzie jego zamknięcie. I juz mamy sukces - wstaliśmy!
5. Wyłącz myślenie "wieczorem szkoda czasu, żeby już iść spać".
6. Dzień wcześniej przygotuj sobie ubrania by następnego dnia nie szukać ich przekopując całą szafę (właśnie wtedy zwykle przychodzi ta straszna myśl: nie mam w co się ubrać!).
7. Gdy już uda się dotrzeć do łazienki, w bólach i cierpieniach, pierwszą rzeczą jaką musimy sobie zafundować jest kubeł zimnej wody. Na twarz, nie bądźmy hardcorowcami, to wystarczy.
8. Teraz najtrudniejsze - wcisnąć w siebie śniadanie!


9. DAWAJ SOBIE NAGRODĘ ZA KAŻDY SUKCES, ot co!



shoes - Reserved | shirt - Stradivarius | scarf - Stradivarius | skirt - River Island | belt - no name



Follow me on: Facebook


Follow on Bloglovin

34 komentarze:

  1. świetny zestaw, kolor koszuli bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for your conment!! I love your style !! I'm following you!! Kisses
    EL ARMARIO DE UNA SHOPADDICT BY PATRIORO
    http://patrioro.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie jestem rannym ptaszkiem, ale wiem ze to zamykanie okna- zdecydowanie nic nie daje- po wyskoczeniu z ciepłego łóżka, masz ochotę jak najszybciej tam wrócić :)
    Uwielbiam dzinsowe koszule!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuje 1, 6 i 7. Z różnym skutkiem ;) do sniadania nie moge sie przekonać.
    Świetna stylizacja, szczególnie koszula,

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful pics :) I follow you,returns if you want! Thanks for your comment on my blog..

    voguemybible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for comment hon!! I follow you right now, wait for you in mine :) Love the skirt and nice outfit!!

    La moda muere joven

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear !!! Great blog and your outfit too !!!! Sure we can follow each other ! I start and wait for you between my follower ;-P Kiss
    EIDESIGN GLAMOUR
    EIDESIGN GLAMOUR facebook fun page

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny masz kolor włosów. A te metody mega drastyczne, ale powinnam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look great and I like that pics. I am following you now via bloglovin. I am num 5. now your turn. Nice weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz prześlicznie! uwielbiam jeansowe koszule:)
    Zdradź mi proszę jakiej farby używasz bo ja ostatnio zaczełam wracać do ukochanego rudego ale większość farb momentalnie spływa z włosków. Nienawidzę odcienia bigosu na pasemkach a to mi niedługo grozi:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pasuje mi ten kolor włosów do twojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, też nie jestem rannym ptaszkiem, ale na pewno jestem nocnym Markiem, uwielbiam późno chodzić spać, mój organizm już dawno się do tego przyzwyczaił i nawet całkiem dobrze mi z tym. Lubię nocną ciszę, wtedy mogę się skupić, nikt mi nie przeszkadza. :)
    Świetna jeasnowa koszula i spódniczka - bardzo fajnie wyglądasz. I mam nadzieję, że się nie przeziębiłaś siedząc na śniegu. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so pretty ^^ I love your hair!
    thanks for visiting my blog and sure, we can follow each other.
    I just follow you ^^ hope you do the same xx

    Caroline
    http://missoline.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia - wyglądasz ślicznie :) i oczywiście super rude włosy :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie pomaga ten sposób z kładzeniem telefonu na drugim końcu pokoju. I tak wracam do łóżka :)
    Świetna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ,you look amazing in a Denim Outfit!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. OOOhhhh!!! Beautiful look! I love your skirt and boots, are beautiful!!

    Beautiful eyes ;)

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię siedzieć do późna, ale jednak ranny ptaszek ze mnie bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja. Zapraszam na www.hammerland.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się obudzę lubię jeszcze poleżeć, więc kiedyś nastawiałam budzik na 6.00, a leżałam do 6.30;D
    Masz bardzo ładny kolor włosów;D Stylizacja świetna;D

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa... mi to już chyba nic nie pomoże, nie włączam nawet drzemki tylko od razu wyłączam budzik :(

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny look,koszula ładnie wygląda z Twoimi włosami:)!

    OdpowiedzUsuń
  23. spódniczka i pasek strzał w dziesiątkę ! super zestaw :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. so a gorgeous outfit! You look so pretty :)

    xoxo :*

    a-date-with-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I love it, can you take a look at my blog and maybe follow me? i follow back everyone.
    Kiss**
    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/
    and here's my page on facebook (about fashion and more):
    https://www.facebook.com/fashiongetsfiercee
    Would mean a lot if you like it!! i can like your page back or follow you on instagram if you have.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny bardzo intensywny kolorek włosów!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Awesome photos, your eyes are stunningly beautiful! Aren't you freezing without a coat?

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też mam problemy ze wstawaniem rano, lepiej pracuje i uczy mi się po zmroku... W sumie najdziwniejsze jest to, że takich osób jest naprawdę dużo, zewsząd słyszę, że źle jest rano wstawać a instytucje które przecież stworzyli i tworzą ludzie otwarte są tylko od rana do popołudnia że trudno jest gdziekolwiek zdążyć aby cokolwiek załatwić, będąc rzecz jasna sówką :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapomniałam najważniejszego - bardzo podoba mi się zestaw, pięknie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna spódniczka i buty :)
    Cała stylizacja ogółem bardzo mi się podoba!

    Obserwuję i pozdrawiam
    Cosy

    OdpowiedzUsuń
  31. You look amazing!! I love your hair <3
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...