sobota, 9 lutego 2013

Długa czerwona spódnica /I hope you're not lonely without me

To juz ostatni weekend karnawału - balujecie? :)





   Foto by me :)


shoes - Stylowebuty.pl | top - H&M | blazer - Stradivarius | skirt - no name



Follow me on: Facebook


Follow on Bloglovin

***

 Jakiś czas mnie tutaj nie było, ale przecież tyle się działo.
Po pierwsze dziekuję Wam wszystkim za aktywność i obserwację mojego bloga - juz przekroczyliśmy magiczną liczbę 100!

Druga sprawa! Serwis Stylio.pl dnia 4 lutego wyróżnił moja ostatnią stylizację - dostała się do BEST DAY. To bardzo miłe. :)

70 komentarzy:

  1. odważna i piękna spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest świetna!! Ma fantastyczny kolor i ta długość!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam tu z wątku który założyłaś na szafiarence :) i oczywiście zaobserwowałam Twojego bloga, teraz nie pozostaje mi nic innego jak zaglądać tu regularnie i zaprosić do siebie :) zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestawienie maksi, brawo :) nagłówek masz boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja.
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódnica!! Nie mogę oderwać wzroku!
    Wyglądasz cudownie! Gratuluję sukcesu*

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja - maxi w jaskrawym kolorze plus skorzana kurtka musi dac swietny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja :) Mam pytanie, ile masz wzrostu? Wydajesz się wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dowodzie mam 168 cm ;-) a rzeczywistości około 165 cm. Statystyczna polka :)

      Usuń
  10. Świetna spódnica ,piękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz pięknie w czerwonej długiej spódnicy:)
    uwielbiam spódnice maxi, ale obawiam się, że mi nie pasują
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz jednak ja dobrałabym inną bluzkę do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam jakoś za maxi sukienkami i spódnicami, chociaż sama mam jedną taką w szafie :P całkiem fajnie wyglądasz, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. sure this is so stunning

    www.brenda-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous skirt- love those photos!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So pretty, nice post! thanks for visit and comm in our blog. i am following u back.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna ta spódnic! i gratuluje day basta :) p.s genialnie:):):

    OdpowiedzUsuń
  19. that skitr n its color is breathtaking... love yr jacket too...
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja! wszystko świetnie razem się prezętuje:)
    bardzo podobaja mi się Twoje buty!
    noszę soczewki bezbarwne, korygujące moją wade wzroku:)
    buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Woww....you look gorgeous! Great outfit, love the jacket and the skirt! Thank you so much for stopping by, hope you have a lovely day, and a wonderful week ahead<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  22. Dostałam od Pana Narzeczonego taką długą złotą spódnicę...i też mam takie bo0tki myślałam o dokładnie podobnym zestawieniu tych ubrań :) ale czekam aż nadejdzie wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódnica bardzo odważna, ale pasuje Ci taki styl. Pozdrawiam i zostaję na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz tak cudooownie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. You look amazing! I really love the photos! :)
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi! Thank you so much for the comment!
    I appreciate it!!
    YES OFCOURSE WE CAN FOLLOW EACH OTHER!
    I am folkowing you via gfc,
    Now it's your turn to follow back :)

    www.fashionerza.com



    .

    OdpowiedzUsuń
  27. I just published a post about a new shoes brand…I'd like to know what u think about it!kisses
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/02/olo-show-your-alter-ego.html

    OdpowiedzUsuń
  28. masz świetny styl. Otagowałam cię u siebie, zapraszam jak masz czas i ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna spódnica w cudownym kolorze ;)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi doll! Thanks for visit my blog! Of course I follow you and I invite you to my blog.

    xoxo

    SNB: Sexy, Naughty, Bitchy me
    Facebook SNB: Sexy, Naughty, Bitchy me

    OdpowiedzUsuń
  31. jaki cudowny zestaw! pięknie wyglądasz!!! ta spódnica i kurteczka (!) :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już Cię obserwuję od jakiegoś czasu :) Będę wpadać częśćiej
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna spódnica, bardzo dobry zestaw, śliczne zdjęcia :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny kolor spódnicy i piękna ramoneska :)
    Dziękuję za obserwację mojego bloga i odwdzięczam się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny look, uwielbiam długie spódnice!
    trafiłam to przez MP i obserwuję.
    liczę na rewanż
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dziękuję za komentarz i obserwowanie - odwdzięczam się!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny nagłówek! :) też się zaopatrzyłam w maxi niedawno, z tym, że ja czekam na wiosnę :) Ty wyglądasz rewelacyjna i bardzo fajnie to połączyłaś! Ja nie miałam pomysłu stąd moje czekanie na cieplejsze dni :) Trzeba coś przyimprezować co nie?

    OdpowiedzUsuń
  38. siebie w niej niej nie widzę ale ty wyglądasz świetnie


    zapraszam do siebie, może znajdziesz coś co Cię zaciekawi, pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fabulous outfit, i love your skirt !
    xoxo

    www.descontraidas.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakochałam się w tej spódnicy, naprawdę! ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, może Ciebie też zainspiruję do zrobienia własnoręcznego kołnierzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. osobiście nie lubię spódnic typu maxi i źle się w nich czuję, jednak u Ciebie bardzo mi się podoba spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  42. nie lubie długich spódnic, ale ta jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie połączenia! Sexy na maxa! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  44. http://www.youtube.com/watch?v=kRAWwdzNL6c
    happy valentine's day :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki tej spódnicy twój strój nadaje charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  46. przecudowny zestaw ! u mnie na blogu wspominałaś, że masz w walentynki rozmowę kwalifikacyjną, a więc, jak poszło? :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. hej,
    piekna spódnica:)
    Obserwuję na bloggerze i na fb:)
    i
    Dzięki za odwiedziny na moim blogu:)
    Zapraszam na nowy post i zachęcam do obserwacji na fb (świeżo dzisiaj założony;):
    www.facebook.com/BachaBaszka
    tutaj jeszcze więcej inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow jestem pod wrażeniem.Nie sądziłam ze można tak fajnie wygladac w połączeniu dlugiej spódnicy i skórzanej kurtki.Chyba będę musiała wypróbować na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wyglądasz, jak zawsze ;) Intryguje mnie ta długa i czerwona spódnica noszona w zimie :D

    OdpowiedzUsuń
  51. hi! :)

    nice blog! I'm following you now ♥
    would you be interested in winning a blog presentation?
    Just stop by here: http://www.strangeness-and-charms.com/2013/02/win-blogpresentation.html

    x
    dahi ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Hello :)
    I really like your blog, and omg I love your hair :)
    Would you like to follow my new blog?
    Fashionyourselff.blogspot.com
    Let me know, then I'll follow you back :)
    Loves, wicky

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna spódnica! gdzie mogę taką kupić? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...