wtorek, 22 stycznia 2013

Płaszczyk w panterkę /fav! for spring.


Uwielbiam jazdę samochodem w takiej pogodzie. I pisze to całkem poważnie! To idealny czas na jazdę autem PRZEPISOWO. Ok, pierwsze zdanie to był żart. ;) W centrum miasta jadę 20-30 km/h, nawet nie w godzinach szczytu, a o spokojnej porze i krew mnie zalewa, bo trasę, którą robię zwykle w 7 minut dzisiaj zrobiłam w 25! Eeee?!

Przejdzmy do stylizacji! Główną rolę gra tutaj płaszcz (blazer) w panterkę ze skórzanymi rękawami, cała reszta czarna. Postanowiłam nie przesadzać z wzorami i printami :), a podkreślić jedną część garderoby. Czekam na wiosnę, żeby móc spokojnie wskoczyć w ten płaszczyk. Uwielbiłam go od pierwszego wejrzenia. Na pewno zobaczycie go jeszcze nie raz! :)

Niegdysiejsza nienawiść do panterki zamieniła się w wielką miłość. Jakież to wszystko zmienne. ;)




shoes - no name | top - H&M | blazer - Pull&Bear | cap - H&M | trousers - Stradivarius | necklace - no name



Follow me on: Facebook

Follow my blog with Bloglovin


48 komentarzy:

  1. jaaaaki cudowny masz ten płaszcz :) rewelacja! jazda samochodem, jazda CZYMKOLWIEK teraz jest strasznie utrudniona :P samo chodzenie po oblodzonych chodnikach, jest trudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja, naszyjnik super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, masz rację! :) plaszcz piękny, a naszyjnik świetnie wzbogaca całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaaam! Dostałam od siostry pod choinkę puder i róż do policzek i naprawdę są świetne, puder utrzymuje się cały dzień i dobrze matuje cerę (pierwszy raz puder nie potrzebuje wielkich poprawek przy 8 godzinach na uczelni), tak samo róż do policzek długo się utrzymuje, a kolory ( ja mam 'sunny spice' jest lekko brązowy) są naprawde super. No tylko, że cena naprawdę duża i szczerze mówiąc gdybym miała kupić sobie je sama to raczej bym się nie zdecydowała bo po prostu mnie na nie nie stać:D Ale marzą mi się ich pędzle bo czytałam o nich tyyyyle dobrych rzeczy!

    p.s : zima spoko, można driftować!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. łał O.O genialny płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi babe,new giveaway on my blog…you can win an 80$ gift voucher from MsDressy!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/01/msdressy-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba dopadła mnie panterkową obsesja!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tu u Ciebie przytulnie!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze, ten płaszczyk jest po prostu mega dobry!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. GENIALNY TEN PŁASZCZYK:) BARDZO MI SIĘ PODOBA:) JESLI ZNAJDE TYLKO PODOBNY NA PEWNO ZAINWESTUJE:) WŁAŚNIE W TAKI

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana super, piekny płaszczyk, obserwuje
    pozdrawiam:*,OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny zestaw a płaszczyk rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny masz styl, lubię takie proste, klasyczne czapki

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dobry zestaw:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  15. w końcu kobieta zmienną jest :P
    Bardzo fajna sytlizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :) będę tutaj zaglądać częściej :)


    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahhh takie uroki zimy ;)
    Fantastyczny zestaw, wszystko idealnie pasuje, a w płaszczu jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba ten płaszcz, uwielbiam takie rzeczy, które w połączeniu ze stonowaną resztą robią szałowy efekt;)

    zapraszam do siebie http://iffy-w.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naszyjnik jest cuuuudoooownyyyy!!! Pozdrawiam Marta

    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. no to zgodnie z mp obserwuje, komentuje i jeszce hypnelam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszczyk jest super , szukałam podobnego ale nie znalazłam ;(
    Masz świetny kolor włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw, płaszczyk jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny płaszcz ! ;)
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam Daria ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się boję jeździć w taką pogodę.
    Nie przepadam za panterką, ale najważniejsze jest to, że Tobie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja, włosy i zdjęcia! Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również uwielbiam panterkę, a ten płaszczyk cudo! Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszczyk rewelacyjny. Cała stylizacja świetna.

    Z przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. w tym płaszczyku prezentujesz się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja !

    Zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz wspaniale! świetna czapka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ten płaszczyk jest genialny!

    P.S. ja wolę przejechać przez miasto 30 km/h niż iść z zamarzniętym nosem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Płaszczyk rządzi i zdecydowanie trafia na moją "WISHLIST" :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mam taki sam płaszcz ,stan idealny. Chętnie sprzedam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...