sobota, 12 stycznia 2013

At home

Sobota to jak najbardziej najleniwszy dzień w dziejach ludzkości! Uwielbiam sobotę za to, że własnie taka jest. Nic mnie nie goni, nic nie trzeba robić teraz, w tej chwili, w tym momencie. Można powiedzieć "zaraz" bez żadnych większych konsekwencji. :)

Przy okazji przedstawiam Wam najwredniejszego, a jednocześnie najsłodszego (no czasami, jak jest zaspany, to własnie taki jest) kota jakiego kiedykolwiek spotkałam w życiu i akurat jest mój - Wacek. Wacek nie lubi przytulania, nie lubi głaskania, nie lubi ocierać się o nogi, nie lubi mruczeć, za to lubi gryźć i drapać, wspinać się po nogach, zaczepiać najczęściej gołe stopy, warczeć jak pies gdy jest zły, itd. Uroczy kotek. :D



Foto by me (także tego... ;-))

leggings - Bershka
shirt - Stradivarius
slippers - no name
cat - Wacek :)



Follow me on: Facebook

Follow my blog with Bloglovin

40 komentarzy:

  1. fajny zwierzak, kapcie prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zdjęcia. Kot, jak i jego właścicielka - bardzo fotogeniczni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten kotek jest fotogeniczny!

    Kochana, przepraszam Cię bardzo ale przez przypadek usunęłam świeżo powstałego FunPage mojego bloga. Od razu oczywiście założyłam nowego. Na którego zapraszam tutaj: http://www.facebook.com/pages/Justyna-life/308704569249968
    Przepraszam, za kłopot i dziękuję za polubienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz cudowne włosy :) Słodki kotek ^.^ !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz i kociak też! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo fajny kolor włosów, fryzjer czy sama sobie farbujesz? Jak sama jaka to farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbuję sobie sama od lat; farba Loreal Preference, kolor: Mango. :)

      Usuń
    2. Oo czyli taka w normalnym sklepie można kupić? Nie w żadnej hurtowni. Ja teraz marzę o czerwieniach :) i szukam dobrej farby. Bardzo ciekawy blog dodaję do obserwowanych, dziękuje za komentarz.

      Usuń
    3. Zdecydowanie w sklepach. Myślę, że w każdej większej drogerii można znaleźć. :)

      Usuń
  7. ale słodziutki kotek :3 Też miałam takiego..tylko by gryzł i drapał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia i rewelacyjne leggi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! zakochałam się w Twoim kolorze włosów, rewelacja :)
    zapraszam do mnie, może obserwujemy ?
    BUZIAKI, Pati :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie niedziela jest właśnie takim najbardziej leniwym dniem, w sobotę jeszcze potrafię się zmobilizować do posprzątania domu, w niedziele już nie bardzo, najchętniej cały dzień spędziłabym w łóżku. :) Fajnie wyglądasz, kot świetnie pasuje do Twojego koloru włosów. :D

    Dzięki za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz nieziemski kolor włosów i w dodatku przepięknie Ci w nim ;)
    Super zdjęcia ! Pozdrawiam i zapraszam na nowy-stary blog www.letmebeamagicstar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kot idealnie pasuje do koloru Twoich włosów :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw ;D Strasznie podoba mi się kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja kocham takie ciapki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne masz włosy, bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudek! świetne kapciuchy - uwielbiam takie ciepłe bamboszki :) dasha - zapraszamy na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju, zawsze chciałam mieć rudego kota!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowitego masz kota! superzdjęcia, a kapie mega!

    też lubię leniwe weekendy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. You are super cute even when u are at home! And the cat is super sweet!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mojego kota bym tak nie przytuliła...no może bym przytuliła, ale wyszłabym z tego z podrapaną twarzą :P

    OdpowiedzUsuń
  21. moje soboty są aktywne, za to niedziele bardzo leniwe

    OdpowiedzUsuń
  22. Strój pt.getry i kapcie to chyba skrywana, acz szczera miłość każdej dziewczyny ;)
    Piękny kociak <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jaaaki fajny Wacek ! :D a Ty masz piękne włosy !
    obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog!
    obserwuję i zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...