piątek, 28 grudnia 2012

Metal



 Tym razem przebrałam się za rycerza (in. dzielnego wojownika/bohatera ;)) w srebrną zbroję... już strzelano do mnie z kuszy, z łuku. Nic się nie przebije!
Tak, taką ksywkę otrzymał ten cudowny sweterek. Początkowo zostałam nawet nazwana syreną, ale proporcje i układ się nie zgadzały, więc została ostatecznie "zbroja". No co zrobić, nie znają się. :P

Co robicie w Sylwestra? Pochwalcie się! :)
Ja będę TU!





sweater - H&M
trousers - Stradivarius
shoes - Reserved




Follow me on: Facebook

69 komentarzy:

  1. metaliczny sweterek super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie wyglądasz jak rycerz. Sweterek jest przepiękny, idealnie pasuje Ci do włosów i butów. Ktoś poprostu się nie zna lub zazdrości, a jest czego ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myslę, że to po prostu zazdrość. Nie każdymoże być rycerzem! ;-)

      Usuń
  3. Nice pics and lovely blog!
    Thanks for your comment on my blog!
    I´d love for us to follow each other.
    I´m following you now at GFC.
    Hope you´d follow me back as well!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za miłe komentarze i również czekam na nowy post! :)
    Ps. przepiękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny sweter!
    i bardo fajne zdjęcia!
    pozdrawiam i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie metaliczne swetry!<3
    cudowne stylizacje, fajny blog, obserwuj i zapraszam!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm following your blog! :)
    Hope you will do same!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter jest przeuroczy.
    zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie metaliczne swetry nadają blasku codziennym stylizacjom,dlatego uważam,że są super :) Co tam syrena-masz boskie nogi!

    U mnie z sukienką edit- są już 2, ale żadna nie widzi mi się na Sylwestra (:D), a Tobie zazdroszczę,bo byłam już 2krotnie na koncertowo-plenerowym Sylwestrze i muszę powiedzieć, że ciepłe ubranie nie jest aż tak potrzebne- rozgrzewasz się w trakcie imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!

      Dzieki za rekomendację i podpowiedź. Też uważam, że może byc gorąco, ale skoro mam już info z pierwszej ręki, to już się nie obawiam zamarznięcia. :)

      Usuń
    2. Żadna z tych, które wybrałam na stronach www-przede wszystkim w sklepach jest znacznie więcej niż to, co pokazują w internecie, a to, co zostało pokazane- w rzeczywistości rozczarowuje.
      Myślę,że jedna sukienka pojawi się w notce po weekendzie :)

      Usuń
    3. Sukienki chyba warto kupować w sklepach, w internecie po pierwsze ciężko wybrać, a po drugie zwykle okazuje się, że nie pasuje. Chyba, że tylko ja jestem taka nieproporcjonalna jeśli chodzi o sukienki. ;p

      Usuń
  10. ale cudnowne zdjęcia. obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No zbroja pasuje;) Co nie zmienia faktu że świetnie wyglądasz!!! Jej i ten kolor włosów cudowny rudzielec!
    Obserwuję będzie mi łatwiej tu wracać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! Pasowałby do mojego ostatnio kupionego lakieru do paznokci:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy sobie pożyczać. :D

      Usuń
    2. Chętnie! A nawet dzisiaj tam myślałam o tym lakierze, ponieważ mam go od Wigilii, a nie ma żadnego odpryśnięcia. Długotrwały jest;)) Więc polecam!

      Usuń
    3. no no no, to faktycznie. Ja czasami w ten sam dzien mam już odpryski.... :(

      Usuń
  13. Masz rację, trochę ta bluzka wygląda jak zbroja, ale daje to bardzo fajny efekt!
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja uwielbiam rudy kolor! dziewczyno, jesteś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rude jak rude, ale lokowane, jak Twoje <3
      Zamiana? ;)

      Usuń
  15. Prosty i wygodny zestaw-zdecydowanie lubię to!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś genialna! Masz piękny sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafna nazwa dla swetra ,który swoją drogą bardzo mi się podoba.
    Tak jak Twój blog więc z chęcią dołączam do grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajny z Ciebie rycerz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kolor włosów i sweterek:) pozdrawiamy.

    http://sthjustbyus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczny sweter <3333
    dziękuje, że odwiedziłaś mój blog i zapraszam ponownie :)
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym nie chciała tam jechac bo za duzo osob tam bedzie xd
    Dziękuję za komentarz. notka z recenzją już jest. ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. איך וועט געבן איר! סקאַנדאַל!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny sweterek:) i i świetna miejscówka;) zapraszam, może wspólna obserwacja?:) daj znac;) J.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jako rycerz wyglądasz świetnie hehehe!!!bardzo ciekawy blog ,już sobie obserwuję a Ciebie w wolnej chwili zapraszam do siebie może masz ochotę wygrac jeden z 7 zestawów The Body Shop to u mnie masz taką możliwośc :)
    pozdrawiam serdecznie
    tamagda

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny sweterek i genialny kolor włosów! :) /styleatthecity

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweter jest genialny. Masz bardzo ładne włosy <3
    obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. wszyscy tylko widzą sweter.. mnie zachwyciły twoje włosy:*
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne miejsce na sesję :)
    Cudowne ci w tym kolorze włosów ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. sweter jest świetny!
    masz genialny kolor włosów. ;)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. love the sweater!!! awesome look! Maybe we follow each other !? Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pamiętam jak wahałam się nad kupnem tego cudeńka... teraz żałuję, bo wygląda świetnie- a może po prostu Ty go tak dobrze prezentujesz? Pozdrawiam,Alice :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Super sweter i fajny kolor włosów :) Zaczynam obserwować i zapraszam do mnie : sickcreativemind.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. woowo love your shirt!!!!
    Would u like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam ten sweterek u uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie tu, zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Radosnego roku 2013 ! ;)
    i śliczny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  37. sweterek boski:)

    co powiesz na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. swietnie wygladasz ;)
    Szczęśliwego nowego roku ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. That metallic sweater looks awesome! Oh, how I love it! I have a grey sweater that has a similar texture and glow. :)
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Happy New Year and best wishes for 2013! :*

    OdpowiedzUsuń
  40. you look goregeous in metallic!!!!
    have a great 2013!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialny kolor wlosow!! zazdroszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten sam sweterek tylko w kolorze brudnego różu :) Jak tak patrze na Twój zestaw to zaczynam żałować że nie kupiłam też metalicznej wersji :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. i love your sweater so much..it's amazing..
    www.theprincessgown.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam ten sam sweterek tylko, że złoty, nosi się świetnie ;)
    Bardzo ładnie Ci w szarości!

    Zapraszam do siebie http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale fajna miejscówka! I sweterek ładny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...