wtorek, 4 grudnia 2012

Light at the night

A! Co mi tam!
Kilka zdjęć z sesji nocnej!

Niestety, nie widać mnie wyraźnie, chociaż niektórzy mogą stwierdzić, że jest to w pewnym stopniu na plus. ;-) Marta była zachwycona światełkami, jak widzicie raz na jakiś czas wchodziłam jej bezczelnie w kadr. Efekt wyszedł bardzo ciekawy. ;p

Na marginesie: miejsce jest bardzo bliskie memu sercu... a właściwie żołądkowi. Mam [cholerną] słabość do fast-food'ów.

A jutro (lub pojutrze) fotki dzienne!



blouse - no name
cap - H&M
jacket - Stradivarius



Follow me on: Facebook

33 komentarze:

  1. Pretty pictures! It's so hard to make nice ones in the dark:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes, it's very hard, but the most important thing is that you can see something! ;p

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt na drugim zdjęciu :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, przynajmniej mnie na nim nie widać. ;P

      Usuń
  4. Też lubię fast foody:) Obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne klimatyczne zdjecia :)
    zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy efekt baaardzo cieżko jest uzyskać, ale dziękuję bardzo w imieniu swoim i fotografki! :p

      Usuń
  7. Co do tych fastfoodów to pocieszę, że nie tylko Ty masz do nich słabość... ;)
    Bardzo fajny blog, obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, to wiele dla mnie znaczy! :D
      Jasne!

      Usuń
  8. Super kontrast między włosami, czapą a kurtką. ;) +++!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje za mily komentarz i oczywiście obserwuje :) i lubie na FB i zapraszam również do polubienie mnie na FB żeby byc na bieżąco :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję:) pewnie, że obserwujemy, już się dodałam, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjecia!! Fajny klimat :))
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog ;) i okej możemy obserwować;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też niestety często zaglądam do MC.. ważne, żeby zachować umiar. :) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to nie jest takie proste, szczególnie, że to wszystkie jest taaakieee pyszneeee! :)

      Usuń
  15. fajna sesja :) też mam słabość do fast foodów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem sama z tym "problemem"!

      Usuń
  16. ja uwielbiam fast foody ,ale trzeba niestety zachować umiar .. :) Może obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa dni kiedy naprawdę się to nie udaje. ;p

      Usuń
  17. zdj są świetne :) I oczywiście MC w tle być musi <3
    My obserwujemy właśnie teraz !

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Twój blog, takie ładne zdjęcia :)
    Btw, heart mcdonalds haha

    Obserwujemy? :)
    paku--paku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...