czwartek, 13 grudnia 2012

Black & White

Moje zwoje mózgowe się przepalają regularnie od kilku dni, co sprawia, że tworzy się tak zwane zwarcie... a w konsekwencji staję się coraz głupsza. A przechodząc do meritum: nie wiem jakie prezenty kupić! Sama dla siebie nie umiałabym nic wybrać konkretnego (mam problemy z podejmowaniem decyzji :p), a co dopiero dla innych. 

No, ale co zrobić, trzeba ("robić melanż i się nie przyzwyczajać") żyć dalej, nie poddawać się i przepalać zwoje aż do skutku!

Dobrej nocy! :)

P.S. Czy ktoś kojarzy skąd jest skreślony powyżej cytat? Nie wiem dlaczego akurat teraz mi się to skojarzyło. :D




Follow me on: Facebook

35 komentarzy:

  1. Thanks for visiting my blog!
    I really like your pictures, specially the ones in the snow, seems like such a beautiful place ♥
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  2. cytat z 'galerianek'! :D
    Każdy ma chyba podobnie,jeśli chodzi o prezenty,a natłok wszystkiego w sklepach też nie ułatwia podejmowania decyzji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, nie tylko ja zapamiętuje najdziwniejsze cytaty z filmów. ;p

      Usuń
  3. ciekawe zdj :)
    z tym kupnem prezentów mam podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :3
    + Obserwuję <:

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo, ale ogromne wrażenie zrobiły na mnie Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. woww so unique & so hot!follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia;)

    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje Ci tylko gitary elektrycznej ;)fajnie i rockowo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit jak zawsze ; )
    ja też mam problemy z kupieniem prezentu dla kogoś :D nigdy się nie mogę zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie "problem" to mało powiedziane. ;-)

      Usuń
  10. mega świetny zestaw!!! extra :)

    a cytat chyba jest z Galerianek, tak mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sexy :) dziękuję za miły komentarzyk :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. love these pictures...so stylish...
    www.theprincessgown.com

    OdpowiedzUsuń
  13. czadowe zdjęcia ;) szalona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow - ciekawe zdjęcia :)
    pozdrawiam
    ps. a cytat oczywiście z Galerianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też jestem niezdecydowana i nadal nie mam prezentów, ani nawet pomysłów dla paru osób:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola preciosa!!
    Me encanta tu estilo y tu blog, te sigo desde ya.
    Me encantaría que que tu hicieses lo mismo para poder compartir cositas y esto no se quedase solo en un simple comentario.
    Que te parece?
    Un besazo

    OdpowiedzUsuń
  17. w takim przypadku najlepsze są karty podarunkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi dear!! Nice pics :)
    Thanks for your coment, of course we follow!
    Kiss from

    http://finestradelnord.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cute babe!! Looking gooood!!!

    I'm having a victoria secret giveaway on my blog! Would love if you would join!!

    XxX Farah

    www.formulafarah.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...