sobota, 14 lipca 2012

Look out, it's sale!

Każdy sezon niesie za sobą pewne trendy, a co za tym idzie liste absolutnych must have'ów (;-)). Sezon letni w pełni, więc w sklepach mamy mnóstwo świetnych wyprzedaży. Warto właśnie teraz upolować naprawdę fajne ciuszki i dodatki w super cenach!

Przymierzam się do tegorocznych letnich wyprzedaży dość powoli, bo a nuż będzie jeszcze taniej i korzystniej. Może przesadzam z tym czekaniem, bo najlepsze kąski są pewnie już wyprzedane. Nie ma co jednak rezygnować i w najbliższej wolnej chwili wybiorę się na polowanie. Na pewno o jego wynikach napiszę kilka słów, a jak będzie owocne to pochwalę się także na blogu tym, co złowiłam. :)




Postanowiłam zrobić szybką listę rzeczy na które warto zwrócić szczególną uwagę w tym sezonie. Mam ją już w głowie, wszystko dokładnie zaplanowane. Na pewno będę zwracała szczególną uwagę na jeansowe koszule, które, moim zdaniem, zawsze są modne i pasują praktycznie do wszystkiego. Zatem... do dzieła! Mam nadzieję, że nie zajmie mi to calutkiego dnia. :)


Follow me on: Facebook | Twitter


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...